На аснове заяўнага прынцыпу " Адно акно "ажыццяўляецца Выкананне адміністрацыйных працэдур у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 года № 200"аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян".
Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца
- Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі
- Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасады
- Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы
- Выдача даведкі аб памеры заработнай платы
- Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе
Адміністрацыйная працэдура ажыццяўляецца:
- Дні і час прыёму заяў: панядзелак-пятніца з 08.00 да 13.00 і 14.00 да 17.00.
- Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры 5 дзён з дня звароту.
- Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры бясплатна.
- Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры бестэрмінова.
- Парадак ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры ажыццяўляецца ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.
У адпаведнасці з патрабаваннямі Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь № 2 ад 27 снежня 2006 г. «Аб дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату і павышэнні якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва» Заява аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур пасля 17.00 або ў выхадныя дні, пры неабходнасці, можна перадаць праз дыспетчарскую службу па адрасе: Мінск, вул. Камсамольская, 13
Магчыма звярнуцца за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур у электронным выглядзе праз афіцыйную электронную пошту Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду., з абавязковай пазнакай у тэме паведамлення "адміністрацыйная працэдура".